Ústredný portál verejnej správy

Nájsť službu

Počet služieb: 22 Počet inštitúcií: 1 Počet nájdených záznamov: 22

Formulár pre nahlásenie údajov na účely zriadenia elektronickej schránky orgánu verejnej moci

Ústredný portál verejnej správy
Formulár na zriadenie elektronickej schránky orgánu verejnej moci podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o e-Governmente. Na podanie formulára je potrebné sa prihlásiť ako FYZICKÁ OSOBA (nie v zastúpení orgánu verejnej moci) a vyplniť povinné polia, ktorými sú IČO orgánu verejnej moci, identifikátor vedúceho orgánu verejnej moci a údaje kontaktnej osoby. Vyplnený formulár sa podpisuje zaručeným elektronickým podpisom.

Rušenie elektronickej schránky orgánu verejnej moci

Ústredný portál verejnej správy
Žiadosť sa použije pri zániku orgánu verejnej moci. Na podanie žiadosti je potrebné sa prihlásiť ako FYZICKÁ OSOBA (nie v zastúpení orgánu verejnej moci), vyplniť povinné polia a podpísať žiadosť zaručeným elektronickým podpisom.

Služba overenia kvalifikovaného elektronického podpisu (KEP)

Ústredný portál verejnej správy
Elektronická služba umožní overiť platnosť kvalifikovaného elektronického podpisu (KEP) vytvoreného prostriedkom pre vytváranie KEP v špecifických formátoch.

Udelenie oprávnenia poskytovateľovi systémových riešení na zastupovanie fyzickej/právnickej osoby

Ústredný portál verejnej správy
Služba umožňuje udeliť oprávnenie konkrétnemu dodávateľovi a jeho konkrétnemu produktu na prácu s vašou elektronickou schránkou vrátane prístupu k modulom ústredného portálu vo vašom mene (napríklad pre odosielanie správ) a zároveň zabráni neželanému prístupu štatutára dodávateľa. Žiadosť je možné zaslať výlučne elektronicky ako autentifikovaný používateľ. Pre autorizáciu sa vyžaduje iba vaša opakovaná autentifikácia. Vaša žiadosť bude schvaľovaná automatizovane, obvykle v priebehu niekoľkých minút.

Udelenie oprávnenia poskytovateľovi systémových riešení na zastupovanie fyzickej/právnickej osoby (listinné doručenie)

Ústredný portál verejnej správy
Služba umožňuje udeliť oprávnenie konkrétnemu dodávateľovi a jeho konkrétnemu produktu na prácu s vašou elektronickou schránkou vrátane prístupu k modulom ústredného portálu vo vašom mene (napríklad pre odosielanie správ) a zároveň zabráni neželanému prístupu štatutára dodávateľa. Žiadosť je možné vyplniť aj v anonymnom režime alebo ako autentifikovaný používateľ. Pre autorizáciu sa vyžaduje iba vaša opakovaná autentifikácia. V prípade odoslania žiadosti bez autentifikácie je žiadosť potrebné vytlačiť a zaslať listinne s notársky overeným podpisom štatutára. V prípade odoslania žiadosti z elektronickej schránky inej osoby alebo bez autentifikácie (v anonymnom režime) žiadosť podlieha manuálnemu schvaľovaniu NASES, inak sa spracuje automatizovane.

1 2 3 4 5 z celkovo 5 strán.