Ústredný portál verejnej správy

Kontakt

Riešenia vašich problémov s neúspešným prihlásením alebo podpisovaním nájdete rýchlo a jednoducho kliknutím na nižšie uvedené červené tlačidlo.

Prejsť na stránku technickej podpory

Ak máte iný problém s používaním portálu alebo nové námety na zlepšenie funkcionality a informačného obsahu Ústredného portálu verejnej správy, využite služby Ústredného kontaktného centra. Odborne vyškolení operátori vám radi poradia a pomôžu.

Napíšte nám

Vaše problémy, pripomienky a námety k portálu slovensko.sk (ÚPVS) a k elektronickým schránkam nám môžete zasielať prostredníctvom kontaktného formulára. Pred odoslaním formulára si, prosím, skontrolujte správnosť vyplnených kontaktných údajov.

Ústredné kontaktné centrum

Kontaktovať nás môžete na telefónnom čísle: +421 2 35 803 083 v pracovných dňoch, pondelok až piatok, od 8.00 do 18.00 h.

Od 8. februára 2017 sa hodiny Ústredného kontaktného centra predlžujú každú stredu až do 21.00 hodiny.

Hovory na Ústredné kontaktné centrum sa spoplatňujú podľa cenníkov služieb operátorov poskytujúcich telekomunikačné služby ako hovory na bežnú pevnú linku. Volanie na Ústredné kontaktné centrum nie je službou s osobitnou tarifikáciou.

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby (NASES)

Prevádzkovateľ slovensko.sk

Tel. číslo: +421 2 32 780 700
E-mail pre všeobecné informácie o činnosti a aktivitách NASES: info@nases.gov.sk
E-mail pre médiá a posielanie novinárskych otázok: press@nases.gov.sk

Podateľňa NASES:

Úradné hodiny: Pondelok – Piatok: 8.00h – 12.00h, 13.00h – 15.00h

Elektronická podateľňa ÚPVS:

podatelna@nases.gov.sk

Sídlo:

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby
Kollárova 8
917 02 Trnava

Detašované pracovisko:

BC Omnipolis
Trnavská cesta 100/II
821 01 BRATISLAVA