Ústredný portál verejnej správy

Pomoc

V prípade otázok týkajúcich sa elektronických služieb portálu, služieb elektronickej schránky alebo informačné obsahu portálu využite služby Ústredného kontaktného centra, ktoré môžete kontaktovať cez:

Kontaktný formulár
na hlásenie vašich problémov, pripomienok, otázok a podnetov.
 
Telefónne číslo: +421 2 35 803 083
Operátori kontaktného centra sú vám k dispozícii počas pracovných dní, v pondelok až piatok, od 8.00 do 18.00 hOd 11. januára 2017 sa hodiny Ústredného kontaktného centra predlžujú každú stredu až do 22.00 hodiny. Mimo uvedených časov a v dňoch pracovného pokoja môžete zanechať telefonický odkaz s kontaktom na vás. Operátori kontaktného centra vám spätne zavolajú.

Predtým, ako sa obrátite na kontaktné centrum odporúčame vám prečítať si informácie zverejnené v návodoch, príručkách alebo najčastejšie sa vyskytujúcich otázkach. Tieto môžu byť pre vás užitočné v prípade, že si neviete poradiť so situáciou pri využívaní služieb alebo iných funkcionalít portálu. Odporúčame vám preto oboznámiť sa s informáciami v nasledujúcich sekciách:

Návody a postupy
kde sú zverejnené používateľské príručky, manuály a návody riešenia modelových situácií na portáli.
Otázky a odpovede
obsahujúce zoznam okruhov tém týkajúcich sa zverejňovaných informácií a k nim najčastejšie sa vyskytujúce otázky.
Na stiahnutie
v tejto sekcii nájdete inštalačné prvky a ovládače potrebné pre správne fungovanie aplikácií na portáli.

Ak sa vám aj napriek informáciám zverejneným v uvedených sekciách nepodarilo vašu situáciu vyriešiť, napíšte alebo zavolajte na Ústredné kontaktné centrum.