Ústredný portál verejnej správy

Rozširujeme prevádzkový čas Ústredného kontaktného centra

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby rozširuje od 11. januára hodiny Ústredného kontaktného centra. Pracovníci centra, na telefónnom čísle +421 2 35 803 083, zodpovedia otázky týkajúce sa elektronických schránok alebo služieb portálu slovensko.sk každú stredu až do 22.00 hodiny.

Téma elektronických schránok je pre mnohých štatutárov, živnostníkov aj občanov stále pomerne nová. Ak im pri elektronickej komunikácii vznikne problém, alebo sa potrebujú poradiť, pri pracovnom vyťažení ho často majú možnosť riešiť až po príchode z práce domov.

„Rozhodli sme sa skúšobne rozšíriť hodiny Ústredného kontaktného centra, a to každú stredu až do 22.00 hodiny. Pre časovo zaneprázdnených občanov, prípadne podnikateľov tak vytvoríme možnosť poradiť sa aj vo večerných hodinách,“ povedal Norbert Molnár, generálny riaditeľ NASES.

Volajúci budú mať prvýkrát možnosť využiť predĺžené hodiny Ústredného kontaktného centra v stredu, 11. januára 2017, a následne každú ďalšiu stredu počas mesiaca január. V ostatné pracovné dni budú operátori k dispozícii v štandardnom čase od 08.00 do 18.00 hodiny. „Ak bude o službu zo strany verejnosti záujem, NASES rozšíri prevádzkový čas do 22.00 hodiny podľa potreby,“ spresnil Molnár.

Ústredné kontaktné centrum môžete kontaktovať telefonicky na t.č. +421 2 35 803 083 alebo prostredníctvom kontaktného formulára na  stránke www.slovensko.sk v sekcii „Pomoc“ alebo „Kontakt“. Hovory na Ústredné kontaktné centrum sa spoplatňujú podľa cenníkov služieb operátorov poskytujúcich telekomunikačné služby ako hovory na bežnú pevnú linku.

(09. 01. 2017)

Zoznam oznamov

Archív oznamov