Ústredný portál verejnej správy

Ako odstrániť problém pri elektronickom podpisovaní?

Vážení používatelia,
v drvivej väčšine prípadov dokážete problém s elektronickým podpísaním podaní alebo dokumentov odstrániť rýchlo a jednoducho reštartovaním alebo aktualizáciou softvéru či počítača. Z uvedeného dôvodu vás prosíme, aby ste vyskúšali nižšie uvedené kroky v chronologickom poradí:

  1. vypnite a zapnite Aplikáciu pre eID, ak problém pretrváva,
  2. pripojte čítačku čipových kariet do iného USB vstupu, ak problém pretrváva,
  3. vyskúšajte použiť iný internetový prehliadač,  ak problém pretrváva,
  4. reštartujte si počítač,  ak problém pretrváva,
  5. nainštalujte si najnovšiu verziu Aplikácie D.Suite/D.Launcher pre kvalifikovaný elektronický podpis a reštartujte si počítač, ak problém pretrváva,
  6. nainštalujte si najnovšiu verziu Aplikácie pre eID na prihlásenie a reštartujte si počítač, ak problém pretrváva,
  7. aktualizujte si .NET Framework (ak používate operačný systém Windows) a reštartujte si počítač.

(22. 07. 2020)

Zoznam oznamov

Archív oznamov